Join us at Through the Craft Room Door

Join us at Through the Craft Room Door
A Online Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

The Januari-Februari Magazine Through the Craft Room Door

Welcome to Vote

Welcome to Vote
SEMIFINALE 3 – SVERIGE: “ÅRETS SKANDINAVISKE SCRAPPER 2016”

tisdag 31 mars 2015

Kan man bli kär i en digis?

Kan man bli kär i en digital stämpel..Nä kanske inte på det sedvanliga sättet man brukar bli kär i någon men ni som färglägger dessa godingar som man kan hitta lite varstans förstår nog vad jag menar.  Eller hur?

När jag såg den här underbara söta lilla älva var jag bara tvungen att måla den, så fort jag fick lite tid över..
Jag tror nog alla Ni där ute har känt samma sak för en stämpel..sen om det är galet eller inte...tja Det är ju så kul  att hitta något man verkligen blir sugen på att måla..och det tror jag vi är rörande överrens om...
Färgcombos till lilla Älvan
Hud: E000 00 21 11
Hår: YR31 E 11 15 18
Klänning: V000 V00 V01 V06 V09
Blomma: BG000  B00
Vingar: BG000 B000 Ytterst lite Y21

Tack för att du tittade in och Välkommen tillbaka

 

Kramar

:) Cicci Vid Pennan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar