Join us at Through the Craft Room Door

Join us at Through the Craft Room Door
A Online Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

The May-June Magazine Through the Craft Room Door

Google+ Followers

fredag 29 maj 2015

Make it crafty och ögon med copics

Måla ögon med Copics


Hej på Er alla:)
Idag visar jag en stämpel från underbara Make it Crafty. På denna stämplen var det lite större ögon att färglägga och dey var så kul för ofta blir kunögonrn på stämplarna man målar ganska små ..

Pennorna jag använt är: 
Hud E50-53 11 21 R20
Hår: Y00 21-28 
Läppar: R11 20 22
Ögon: YG00 03 11 63 96 99
Så här blev hon





Ha en härlig fredag😄
Själv ska jag måla lite mer med mina copics

KRAMAR!
Cicci Vid Pennan



4 kommentarer:

  1. Jätte fin, nu ska Jag köpa Y21,28 blev fin jag gillar gult hår
    Trevlig helg Cissi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trevlig helg till dig oxå😄 ja det tycker jag att du ska göra...:))

      Radera
  2. Vilken blick, vore jag kille ville jag drunkna i den😘
    Lovely som alltid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha😄 det var kul 😜 jag har faktiskt en vän som har nästan så gröna ögon och hon brukar få höra att hon har fina ögon KRAM

      Radera