Join us at Through the Craft Room Door

Join us at Through the Craft Room Door
A Online Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

The Januari-Februari Magazine Through the Craft Room Door

Welcome to Vote

Welcome to Vote
SEMIFINALE 3 – SVERIGE: “ÅRETS SKANDINAVISKE SCRAPPER 2016”

tisdag 31 mars 2015

En rödhårig flamma!

Tänk om man vågade färga håret rött.....

Men från att varit mörk i hela mitt vuxna liv så vågade faktiskt jag bleka mitt hår..kanske inte så vågat som donnan jag har färglagt här!


Den här underbara Sally digisen kan man hitta på Alicia Bells hemsida
Hittade dessa stämplar av en slump och visst är det roligt att det finns så otroligt många olika digitala stämplar så man hittar alltid något nytt i den digitala världen.


Färger jag använt till digisien från Alicia Bell är:
 
Hud: E000 00 11 21
Underkläder och pumps : C0-7
Håret: R00 R24 R22 R56 R59
Ögon: B00 32 34 37 39
 

Ha det gott alla där !

Tack för titten och hoppas vi ses snart igen!

 

:) Cicci vid Pennan

2 kommentarer:

  1. Ja tänk om man såg ut så där...fast kanske ändå inte haha tack för att du tittade in hos mig!!!

    SvaraRadera