Join us at Through the Craft Room Door

Join us at Through the Craft Room Door
A Online Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

The Januari-Februari Magazine Through the Craft Room Door

Welcome to Vote

Welcome to Vote
SEMIFINALE 3 – SVERIGE: “ÅRETS SKANDINAVISKE SCRAPPER 2016”

måndag 27 juli 2015

Muschroom....image från MIC


Hej på Er

http://www.makeitcrafty.com/images/thumbnails/250/250/detailed/1/dandelions-web.jpg
 Bakgrund, vatten och skog Har jag ritat själv:))
Det skriver jag så det inte blir någon
 missuppfattning med stämplarna:))

Ibland blöder nya copics väldigt mycket och det var just vad som hände när jag målade på den här, det är ju inte kul..så två stor plumpar blev det men rädda det som räddas kan tänkte jag:) så målade över plumparna och hoppades att pappret skulle hålla.
Så här blev det tillslut!












Sov så gott  alla Goa ! Tack för titten 
Lämna gärna ett avtryck i kommentarerna så jag kan säga HEJ till dig!

KRAMAR 

 

Cicci Vid Pennan




Challenges:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar