Join us at Through the Craft Room Door

Join us at Through the Craft Room Door
A Online Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

The Januari-Februari Magazine Through the Craft Room Door

Welcome to Vote

Welcome to Vote
SEMIFINALE 3 – SVERIGE: “ÅRETS SKANDINAVISKE SCRAPPER 2016”

måndag 13 juli 2015

Make it crafty


Hej på Er
Jag målade denna digi från MIC igår..funderade mycket på vilka färger jag skulle använda för har sett så många fantastiska versioner färglagda ute på nätet av många helt makalöst duktiga färgläggare.. 
Så det fick bli någon kombo Jag inte sett den göras i 
Så här blev min version 



Copickombos:
Hud E50 51 11 21 

Hår: BG000 W1 C1 2 3 5 7 lite 100
Kläder: C1 2 3 5 7 lite 100 lila: V09 06 04 0000

Ha det gott där ute och lämna gärna ett Hej i kommentarerna så blir jag glad 

KRAMAR
Cicci Vid Pennan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar