The July-August Magazine Through the Craft Room Door

Google+ Followers

Celebration TTCRD

Celebration TTCRD
Welcome to Join Us

fredag 14 augusti 2015

Christmas card Challenge TTCRD

Hej på Er
Nu har jag inte hunnit skriva så mkt här under veckan för haft så många färgläggningar att göra klara:)) men nu blir det iallafall fall en image från Kenny  K Happy Holidays. Det är en av mina tusen favoriter :)) hon blev så här:) de.t är just nu en pågående utmaning hos TTCRD där Man inte får använda traditionella julfärger röd eller grön..Häng gärna med för än finns det tid..den 15 Augusti ska de skickas till TTCRD....kanske lite kort om tid men jag vet att det finns pysseltokiga därute som sitter med lim och pennan i högsta hugg:))







Detta vara alltså mitt bidrag till utmaningen på TTCRD Chirstmas, No red or Green

Om du inte har något Julkort så finns det den sedvanliga utmaningen som är varje vecka..Du har några dagar till på dig att delta ATG

Välkomna in och kolla :))

http://ttcrd.blogspot.se/




Tack för titten och lämna gärna en kommentar så blir jag Glad!

KRAMAR!


Cicci Vid Pennan 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar