Join us at Through the Craft Room Door

Join us at Through the Craft Room Door
A Online Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

The Januari-Februari Magazine Through the Craft Room Door

Welcome to Vote FINAL!!!!!!

Welcome to Vote FINAL!!!!!!
FINAL The year of 2016 Scrapper Skandinavium

söndag 12 april 2015

En sån Röra...Det blev!



En sån röra......det blev!!!!! En kul grej helt enkelt
Den här SAC stämplen spårade ut totalt, tanken var att jag skulle göra en ljus skönhet men det blev något helt annat än den tanken som Ni kan se....Men det var så roligt att bara måla och inte tänka så mycket.. jag gjorde den här SAC färgläggningen för ganska längesen men tänkte det kunde vara kul att visa den ialla fall..Prova gärna att lek med dina Copics..Det kan bli ett riktigt äventyr!

-

Ser ni att hon håller i en Copic och har fler i fickan?
Det gillar vi ju mycket, eller hur?
Jag avslutade med Prickar runt hela motivet och det blev ju ännu rörigare och härligare!! 
Detta var så roligt men inte så genomtänkt så när jag får lite tid och lust ska jag
faktiskt göra en sån här färgläggning med omsorg tror jag minsann......

LYCKA TILL!

 

 Stämplen heter Color me Wonderful från Saturated Canary

Ha en bra dag där ute!
Ses nästa gång du har vägarna förbi:)
Lämna gärna ett avtryck i bloggen  så jag kan säga hej!

 

 

KRAMAR!

Cicci Vid Pennan

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar