The July-August Magazine Through the Craft Room Door

Google+ Followers

Celebration TTCRD

Celebration TTCRD
Welcome to Join Us

fredag 17 april 2015

Färglatt med Mad Hatten!

 

 

 Hej på Er!


Veckan går fort alltså redan Fredag! Härligt..
Idag bjuder jag på mycket färg i bloggen

Digisen har jag köpt på Etsy och den heter Mad Hatten. Dessa stämplar är gjorda av Hannah Lynn.  Fun Fantasy Art

Som vanligt har jag färglagt med Copics
Kombosarna är:
Hud: E50-53 11
Hår V12 15 BV08 BV000

Gul: Y32-35
Cerise: RV69 09 04
Grön: G17 YG06
Handske: C 3-7 100



 
Ta er gärna en titt på Etsy Shop för att hitta
dina favoritstämplar!



Digisen heter Mad Hatten.....
 

                                     
 
 
 
 
 
Ha en kul Fredag och lämna gärna en kommentar så jag kan säga hej till dig!

 

Kramar!

 

Cicci Vid Pennan

 

 


4 kommentarer:

  1. Jätteläckert färglagt! Härliga färgkombinationer på ett fräckt motiv. :)

    Trevlig helg.
    kramar

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket Ciza...Den var kul att måla..Har missat lite på handsken ser jag men va tusen..det är som det är när det inte blev som det skulle..Va kul att du tittade in hit!!! Nu ska jag nog allt färglägga lite..igen ..konstigt att man aldrig tröttnar .....

    SvaraRadera