The July-August Magazine Through the Craft Room Door

Google+ Followers

Celebration TTCRD

Celebration TTCRD
Welcome to Join Us

söndag 12 april 2015

JUST NU!!!!!

JUST NU!
Alla som färglägger har nog någon favoritfärg eller favoritKombo..
just nu älskar jag Den här kombon som jag färglagt Saturated Canary stämplen med. En stämpel som jag har köpt hos  min lokala Pysselbutik i Växjö

Hoppa gärna in och kolla läget hos denna trevliga pysselbutik!

Pysselmakaren Klicka här

Saturated Canary stämplen hittar du här

Saturated Canary hittar du Här

Jag älskar ju att färglägga med grått! Det är ju så fantastiskt.
Jag brukar mest använda Copics C-serie..
Men ska nog ta och köpa på mig de andra gråtonerna som finns att köpa i copicsortimentet
Favoritkombo JUST NU hos mig är:
BG000 B00 B32 34 BG72 BG09
Det blir en härlig Blågrön färg som är så fantastisk!

Grå C  1 0 2 3 5 7
Hud: E50 51 53 04
Hår: YR31 YR24 E57 E47 49 Y21
 Rosa Strumpor: RV00 02 04 06 09





-Ja,  det var det jag hade att bjuda på idag!
Ha det bra där ute!
Lämna gärna ett avtryck i bloggen så blir jag sååååå glad!

KRAMAR!

 

Cicci Vid Pennan :)


2 kommentarer:

  1. Så fint!ja den kombon var fin:) tack för tips.perfekt för mig som inte har så många pennor än.man vill ha så många färger:)
    Jättesöt stämpel.

    SvaraRadera
  2. Ja men det finns många som kan ersätta varann..men man får verkligen ha begär..först tänkte jag bara köpa ciao men sen ville man ha fler kombosar och då började jag med sketchen också....galen är man ju..men har köpt mycket när det varit rea och rabatter så fyndat en del..Va kul att du tittade in här och välkommen igen..BLoggen är ju rätt så ny men ska försöka hinna med och lägga in lite listor på kombosar mm för de som är intresserade..

    SvaraRadera