The July-August Magazine Through the Craft Room Door

Google+ Followers

Celebration TTCRD

Celebration TTCRD
Welcome to Join Us

tisdag 21 april 2015

Julmotiv i April..ja varför inte?

Hej hopp...

 
Välkomna till min Julkortssamling. Jag hoppas du tycker om dem..
Jag hade tänk att göra ett Julkort i månaden MEN så har det inte blivit än i alla fall.
Jag borde ju ha gjort 4 nu  då men......Har inte gjort ett enda...... än........
 
  men det är ju BARA April så det är ju gott om tid ju....Ta er gärna en titt..
Det är inte så bra foton och jag kan inte ta om dem eftersom korten är skickade.....
Och en del är inte klara men det blev klara..... lagom till utskick..

Ha en bra kväll:))
 




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 













Skriv gärna en rad så jag kan säga Hej till Dig!


 
Tack för titten på Julmotiven så här i April!!!!!
 

KRAMAR:))

 

Cicci Vid Pennan

 

 

 

 

 

2 kommentarer:

  1. Tack för härlig julkortsinspiration - det behöver jag som försöker göra ett i veckan!!
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Det var så lite så...lite kul att lägga ut och ha allt som man färglagt på samma ställe så därför var det julmotivet igår😄va duktig du som gör ett i veckan😄 jag har inte gjort ett enda än...kramar t dig o kul Att du tittade in

    SvaraRadera